4. 1. 2012

SALES!

Momentálně jsem nemocná a ležím doma s teplotama, a tak jsem se rozhodla, že vám taky zase jednou napíšu. Vždycky jsem byla svědomitá blogařka, ale teď jak jsem na střední prostě moc času nemám. V pondělí jsem vyrazila na nákupy do Libereckého Fora. Jak já miluju ty povánoční výprodeje.. Samozřejmě bych to nebyla já, abych si taky něco nekoupila žejo. Dlouho jsem scháněla sluchátka k mobilu, tak jsem si koupila takový obyčejný od sony, který mi rozhodně stačit budou:)A ted pár fotek jak jsem nakoupila..Vyfotila bych to na sobě,ale jelikož teď existuju pouze o čaji a paralenu, tak to dobrý nápad není :)

Na prvním a druhém obrázku je tričko z HM, takhle nevypadá nějak úchvatně. Zaujal mě na něm ten vzor a na těle vypadá 100x líp :) Jako další jsem si koupila (mám ho už trochu dýl,ale proč ho sem nedát) obyčejné černé tílko z NY a jako poslední tzv." Jeggins" z Terranovy. Miluju džíny na gumu, jsou mnohem pohodlnější.

2 komentáře:

děkuji všem za komentář <3